Wednesday, February 8, 2012

Cinta Pada Nya

Salam...sekarang dh subuh. Baru lepas solat subuh.dapat ketenangan bila berdoa.menangis bila teringat kejahilan masa lampau.Allah...maha mengetahui.. Dia memberi hidayah melalui cinta. Sekarang baru aku sedar,cinta itu ada yg datangnya dari Allah dan ada yang datangnya dari syaitan. Mungkinkah yang sebelumnya dari syaitan? Takut untuk aku mengakuinya. Cuma sekarang aku pasti,cinta yang ini dari Allah. Kerana hadirnya dia buat aku lebih dekat pada Allah. Aku jadi ketagih pd pahala.. Takut pada dosa. Hanya yang aku mahukan cinta sejati padaNya. Tiada yang belum terlambat. Aku bersyukur..di bukakan pintu hati untuk bertaubat..bersyukur atas hidayahNya. Terima kasih sayang kerana buat aku lebih ingin menginsafi diri, memperbaiki kelemahan diri, dan mencintai Allah. Cinta pada Allah jua yang kekal abadi... P/s; syurga cinta.

No comments:

Post a Comment